29 lutego 2012

Pomoc dla wypadających i przetłuszczających się włosów cz.1.

Dziś przedstawię produkt, który za zadanie ma pomóc nam w walce ze słabymi wypadającymi włosami. Ponadto, jak zapewnia producent, przy regularnym stosowaniu pomaga także przetłuszczającym się włosom.
Oto woda pokrzywowa w mgiełce od firmy Barwa


Jak ją stosować ? 



Po pierwsze duży plus za opakowanie i sposób aplikacji - łatwo i przyjemnie, nic nam nie spływa po całej głowie, naciskamy pompkę tyle razy ile produktu chcemy otrzymać.

Stosowałam ją po każdym umyciu włosów -a włosy myję co 2 lub 3 dni - więc niezbyt często - także chcę napisać o efektach, które zauważyłam w ciągu miesiąca, także jeszcze nie można oczekiwać długotrwałych dokonań.
Ważne jest to, że mgiełka nie przyspiesza procesu przetłuszczania włosów, a tego bardzo się obawiałam.
Nie zauważyłam także aby mgiełka powodowała wypadanie włosów. 
Nie sądzę żeby od tej mgiełki włosy lepiej/inaczej się układały, to nie jest produkt do stylizacji.
Krótki skład. Mgiełka ma niestety alkohol.
Zaletą jest zapach - ziołowy, ale nienachalny, do przeżycia i nie utrzymuje się za długo.
Plus za opakowanie(100ml) i wydajność .

Zamierzam ją dalej stosować i za miesiąc lub dwa dać Wam znać jak mają się moje włosy.
A Wy skusicie się na testy? 

17 komentarzy:

  1. A moja koleżanka żadnych zmian nie widziała i odstawiła. Ja się chyba jeszcze nie skuszę ;) Ale czekam na Twoje efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o niej słyszę.;pp
    Ciekawa.; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wode brzozową z Isany też jakoś od miesiąca i na razie efektów brak :/ (liczyłam na babyhair czy coś;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od ponad 2 tygodni używam wody brzozowej Isana i czekam na efekty, mam nadzieje, że jakieś będą, używam jej tylko na skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, też są ładneee :))
    ja ze względu na szybko przetłuszczające się włosy, staram się ich niczym nie obciążać, dlatego wszelkie psikacze odstawilam na bok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam stosowałam regularnie i żadnych efektów nie było, ale może u ciebie będzie inaczej.Zużyłam jedno opakowanie i nie będę już do niej wracać

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zastanawiam nad wodą brzozową z Rossmanna, mi na włosy pomaga bardzo CP, łykam od miesiąca i efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypadające, przetłuszczające... Takie jak moje! Tylko... Gdzie to kupić? o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio moje włosy stały się przetłuszczające i wypadające. Efekt nadmiernej stylizacji .. Chyba się skuszę na ten produkt ;) świetna recenzja.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. poczekam na efekty u Ciebie ;)) ciekawi mnie ten produkt, ale alkohol trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam wody brzozowej Isany i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że w Aptekach partnerskich też może być taka promocja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak zadziała. Ten alkohol trochę mi przeszkadza w składzie...

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią:)