17 kwietnia 2012

Kredki do oczu, Avon.

W moim blogboxie stworzonym przez Moireach znalazły się aż dwie kredki z Avonu. Ucieszyłam się ponieważ bardzo lubię kredki i wciąż mam ochotę na nowe.
Dziś kilka słów o nich.
Dostałam dwa kolory - czarną i brązową.
Opakowanie - z jednej strony kredka a z drugiej gąbeczka do rozcierania - czyli coś czego zawsze mi brakowało i miałam zamiar sprawić sobie taką kredkę, więc Moireach trafiła idealnie!






A teraz swatche :








Jestem z nich zadowolona. Kreskę można zrobić precyzyjnie, dopasować sobie jej grubość tak jak chcemy, a potem rozetrzeć gąbeczką. Pochwalam trwałość bo kreska utrzymuje się cały dzień. 

A Wy polecacie jakieś kredki z Avonu? 

PS. zapraszam do pomocy w ankiecie na górze paska bocznego!

12 komentarzy:

  1. a nie jest za twarda, że "drapie" oko ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedy kreskę z Avonu i niestety nie była rewelacyjna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z avon mam kredkę supershock, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z avonu lubię diamentowe konturówki i te z serii 24k :)

    zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnej kredki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za drewnianymi kredkami ale bardzo lubię Avonowe glimmerstick :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie znalazłam lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem nieźle.
    Ja mam aktualnie kredkę firmy p2 i też sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kredki z Avon. Zwsze się u mnie dobrze spisywały.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią:)